| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Rozważania dotyczące powrotu kibiców na trybuny trwają od kilkunastu dni. Największą zagwozdką wciąż pozostaje możliwy termin. W tej chwili więcej wskazuje na to, że może do tego dojść w kwietniu.
Minęło już ponad pięć miesięcy od ostatnich meczów z udziałem kibiców. Po raz ostatni fani mieli szansę oglądania ligowych spotkań z trybun na początku października. Potem cała Polska została objęta czerwoną strefą, a wprowadzane obostrzenia nie dawały możliwości dopingowania zawodników z perspektywy stadionów.
Aktualne obostrzenia nie pozwalają kibicom na pojawianie się na trybunach. W PKO Ekstraklasie rozegrano już dziesięć kolejek bez udziału publiczności i niewiele wskazuje, by w najbliższych dniach miało dojść do przełomu. Niektórzy oczekiwali, że sygnały w kwestii zmian przepisów pojawią się po ostatnim spotkaniu środowiska piłkarskiego z Komisją Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki, ale tak się nie stało.
Kluczowa dla powrotu kibiców na stadiony będzie zmniejszająca się liczba zachorowań na koronawirusa, a przy tym zwiększająca się statystyka zaszczepionych osób. Żadne decyzje nie zapadły, choć Polski Związek Piłki Nożnej, a także przedstawiciele dwóch najwyższych klas rozgrywkowych przekonują, że mają plan ponownego otwarcia obiektów dla publiki w reżimie sanitarnym. To kwestia, nad którą Ekstraklasa oraz 1. Liga pracowały pod koniec poprzedniego sezonu. Wtedy piłkarze mogli liczyć na doping ograniczonej liczebnie grupy kibiców.
Wiele zależeć będzie od sytuacji w Polsce po zmianach w obostrzeniach, które zaczną obowiązywać 12 lutego. Wtedy możliwe będzie otwarcie między innymi stoków narciarskich, kortów tenisowych czy basenów. Jednocześnie słyszymy, że władze będą potrzebowały czasu na ocenę efektów po zmianach. To wyrażać będzie się choćby w statystyce nowych zakażeń.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (982 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.